הטיול שלנו לחרמון וטעימה של שוקולד ⛄️❄️????

איזה כיף שאתם פה!

נעים להכיר אני קרין!
אני מזמינה אתכם להצטרף למסע שלי ולקבל השראה לחיים פשוטים יותר, כאן אשתף אתכם בצעדים הקטנים שלי בנושאי בריאות, קיימות, חיבור לטבע, אופנה בת קיימא, קוסמטיקה טבעית ועוד

הרשמה לניוזלטר
💌

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

לפני כמה שבועות בסופ”ש חורפי במיוחד החלטנו לנסוע לחרמון לראות שלג, אחרי שארזנו לשלג את מיטב הבגדים החמים שלנו יצאנו לדרך מחזיקים אצבעות שהאתר יהיה פתוח. 

תחנה מס' 1 - שלג

שורה תחתונה היינו בשלג!!! נגענו בשלג שיחקנו בשלג, בנינו איש שלג ואכלנו פיתה דרוזית! בשבילנו וגם בשביל הילדים זה היה לגמרי מהנה מספיק!  הגענו בסופ”ש סוער ולכן אתר החרמון היה סגור לכן חישבנו מסלול מחדש ונסענו לקיבוץ עין זיוון.

תחנה מס' 2 - קיבוץ עין זיוון
שוקולד דה קרינה de karina

בקיבוץ זיוון נמצא מפעל השוקולד דה קרינה – de karina, במקום יש בית קפה, את חנות המפעל ואת המפעל עצמו שניתן לערוך בו סיור מודרך בתשלום. כשהגענו הסיור היה מלא ולא היתה לנו אפשרות להצטרף, לכן מומלץ להזמין בו מקום מראש (רשמתי לעצמי לפעם הבאה). בחרנו לשבת לשתות קפה עם עוגת בראוניז עשירה, הילדים נהנו משוקולד בצורת חיות על מקל וממכוניות קטנטנות משוקולד. המשכנו לסיבוב בקיבוץ, הילדים עשו טיול באופניים שתמיד יש לי בשבילם באוטו, שיחקו בגן השעשועים שבמתחם האירוח של הקיבוץ ואספנו בלוטים ועלים שנפלו מהעץ. 

עוד בטיולים...

עוד בנושאים אחרים...

תיק אפס פסולת

5 דברים שתמיד יש לי בתיק ????????

אז החלטתם להכניס קצת אפס פסולת לאורח החיים שלכם? אלופים!תוהים מאיפה כדאי להתחיל? אני תמיד בעד להתחיל מהיומיום ומהשגרה.בחרתי לתת לכם הצצה לתיק שלי ולפריטים

קרא עוד »