מקומות לינה מומלצים בדרום 2018 ????

איזה כיף שאתם פה!

נעים להכיר אני קרין!
אני מזמינה אתכם להצטרף למסע שלי ולקבל השראה לחיים פשוטים יותר, כאן אשתף אתכם בצעדים הקטנים שלי בנושאי בריאות, קיימות, חיבור לטבע, אופנה בת קיימא, קוסמטיקה טבעית ועוד

הרשמה לניוזלטר
💌

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

נתחיל בזה שאני מטורפת על המדבר, תמיד מעדיפה נסיעה לדרום מאשר נסיעה לצפון,בוחרת בחום, בוחרת בחול, בוחרת באבק, בנסיעות הארוכות, ובעיקר בוחרת בשקט.

במהלך השנה ביקרנו בהמון מקומות לינה בדרום, בערבה ובנגב, בעיקר על הדרך לאילת (שגם אותה אני מאוד אוהבת) ובדרך חזרה, פעם באוהל, פעם בבקתה, פעם כזוג, ופעם כל המשפחה.

אספתי פה את המקומות לינה הכי מומלצים שלי שפשוט אהבתי ובטוח אחזור שוב ושוב ושוב

⭐️ חניון לילה חאן בארות - מכתש רמון

כמו שכתבתי בכתבות נוספות על קמפינג  במהלך 2018 קפצנו למים ובפעם הראשונה יצאנו לקמפינג ומאז התמכרנו! אחד המקומות הקסומים ביותר שבו פתחנו את האוהל שלנו היה חניון לילה חאן בארות במכתש רמון החניון שייך לרשות הטבע הגנים, הוא נמצא ממש בתוך המכתש עצמו (יש נסיעה של 4 קילומטר בדרך אפר מהכביש שחוצה את המכתש עד לחניון עצמו), החניון בתשלום והוא חניון לילה מסודר לקמפינג, יש שירותים, מקלחות עם מים חמים, אפשרות להשכרת מזרונים, עמדות חשמל להטענת טלפונים, שולחנות פיקניק, פחים, ועמדות לשטיפת כלים מפוזרים בכל מקום. את האוהלים ניתן להקים מתחת לסככות שבחניון. כשירד הלילה התגלו כל הכוכבים, לקחנו מזרן קצת הצידה שיהיה חשוך ושכבנו עליו לצפות בכוכבים, בנוסף אחד הדברים שזכורים לי לטובה בנוסף לכל הטוב הזה היה השביל לשירותים שבלילה הוא זוהר בחושך וזה אחד המגניבים!

 

חניון לילה חאן בארות - מכתש רמון

⭐️ כלמא במדבר - עין יהב

ספונטניות היא לא תמיד הצד החזק שלי, אבל כשמדובר על המדבר אני לגמרי זורמת, וככה הגענו לכלמא במדבר במושב עין יהב, בנסיעה חזרה מאילת החלטנו לחלק את הדרך הארוכה ולעשות לילה אחד נוסף לפני שחוזרים הביתה לתל אביב. אז תוך כדי ההחלטה ותוך כדי הנסיעה (לא תוך כדי הנהיגה אל דאגה) התחלנו לבדוק אופציות באיזור, בקו השני של הטלפון ענתה לנו מור התיאור שלה התאים בדיוק את מה שחיפשנו, יש מזגן, יש בריכה של המושב, בכל זאת זה היה באחד מחודשי הקיץ  אז זה היה ממש חובה, היא גם סיפרה שיש מטבח משותף ומאובזר ושבכניסה למושב יש סופר שניתן להצטייד בו בהכל, וכך היה. הגענו למושב נכנסנו לסופר העמסנו ומשם והמשכנו לבריכה של המושב, הילדים כמובן היו מרוצים מאוד, לאחר מכן המשכנו לכלמא, המתחם עצמו רחב ונעים, דשא, ערסל, שולחנות פיקניק, מתקן משחק לילדים, פינת מדורה עם סירי פוייקה ועצים למדורה, פרסנו מחצלת והדלקנו מנגל ולאחריו קינחנו במרשמלו במדורה. היו לצידנו עוד כמה משפחות והאווירה היתה נעימה ומרווחת. החדר היה נקי ונעים, המטבח המשותף של המתחם היה נקי, מלא בציוד לבישול, פינת קפה, מקררים, עמדות שטיפה וכיורים פשוט תענוג. אחרי שפינקנו את עצמנו בארוחת בוקר המשכנו בדרכנו אבל אנחנו בטוח נחזור שוב.

 

מדורה בלילה - כלמא במדבר
מדורה בלילה - כלמא במדבר

⭐️ חוות כרמי עבדת - הר הנגב

הפעם יצאנו רק שנינו לטיול זוגי מדברי ובלי להתרחק יותר מידי מהמרכז הגענו ליעד מדהים שנקרא חוות כרמי עבדת, בחווה האקולוגית המהממת הזו יש כרם, יקב, חנות ובקתות צימרים. בדרך עפר קצרה שמובילה אל החווה,  נסענו ממש בתוך הכרם, הגפנים מובילים אותנו מימין ומשמאל, בכניסה לחווה נמצאת החנות של החווה שבה ניתן לקנות יין, חפצי נוי, אומנות ומוצרים שמיוצרים באיזור, לקחנו בקבוק יין ועלינו לבקתה. בכניסה לבקתה יש גב – בריכת טבילה טבעית פרטית, ערסל, ג’קוזי מפנק עם נוף עוצר נשימה, פינת ישיבה ופינת מנגל. בתוך הבקתה יש מטבחון מאובזר, שירותים ומקלחת נקיים, מיטה ופינת ישיבה נעימה. את הפינוק והחיבור לטבע ניתן להרגיש בדברים הקטנים, מגוון של פירות יבשים מונחים בצלחת על שולחן, בקבוק יין במקרר, סבונים טבעיים במקלחת וכמובן בארוחת הבוקר המושקעת שמגיעה בבוקר בצידנית עד לדלת הבקתה, הצידנית מלאה בדברים טובים, לחם טרי, ממרחים, סלט חתוך, יוגורטים, קורנפלקס, מיץ טבעי, פירות חתוכים, עוגיות בעבודת יד וביצים להכנה במטבח המאובזר.  למחרת קיבלנו סיור טעימות קצר והסבר בתוך היקב, רכשנו עוד כמה בקבוקים למזכרת ואני בהחלט מחכה כבר להזדמנות להגיע לפינוק הזה שוב!

 

חוות כרמי עבדת

⭐️ חאן צל מדבר - מצפה רמון

כאן בחרנו לפצל את הדרך הארוכה לאילת גם כדי להקל על הנסיעה וגם כדי להכיר מקום חדש ולאסוף עוד חוויה, עוד תמונה מדהימה של נוף לזיכרון. חאן צל מדבר ממוקם על מצוק מכתש רמון, יש בו כמה אופציות של לינה כמו קמפינג, אוהל מדברי גדול, ואוהלוגים שהם בעצם שילוב של המילים אוהלים ואקולוגים או כמו שהילדים קראו לזה בהתרגשות ובפשטות “בית בוץ”. אנחנו ישנו באוהלוג שבו היו מיטות ומזרונים, השירותים והמקלחות הם משותפים והם מחוץ לאוהלוג. בחוץ היה יחסית קר כי כבר היתה שעת ערב ולא היה קיץ, האוהלוג היה מאוד חם ונעים בפנים, מחוץ לאוהלוגים מפוזרות פינות מנגל ופינות למדורה ובתוך המבנה הראשי של החאן שקרא גלריית האבן יש פינות ישיבה נעימות, קנקני תה וקפה ליושבים והנוף פשוט מדהים.

 

חאן צל מדבר - מצפה רמון
חניון לילה חאן בארות מכתש רמון
חניון לילה חאן בארות מכתש רמון
כוכבים בלילה - חניון בארות מכתש רמון
כוכבים בלילה - חניון בארות מכתש רמון
קמפינג עם ילדים
מטבח מאובזר - כלמא במדבר עין יהב
מטבח מאובזר - כלמא במדבר עין יהב
מדורה בלילה - כלמא במדבר עין יהב
מדורה בלילה - כלמא במדבר עין יהב
הבקתה - חוות כרמי עבדת
ארוחת בוקר מפנקת - בקתות כרמי עבדת
מטבחון מאובזר - בקתות כרמי עבדת
סיור בכרם וביקב - חוות כרמי עבדת
גב / בריכת טבילה - חוות כרמי עבדת
לינה באוהלוג - חאן צל מדבר מצפה רמון
חאן צל מדבר - מצפה רמון

ובנושאים אחרים...