מסיבת יום הולדת – לא מה שחשבתם! ????????????

איזה כיף שאתם פה!

נעים להכיר אני קרין!
אני מזמינה אתכם להצטרף למסע שלי ולקבל השראה לחיים פשוטים יותר, כאן אשתף אתכם בצעדים הקטנים שלי בנושאי בריאות, קיימות, חיבור לטבע, אופנה בת קיימא, קוסמטיקה טבעית ועוד

הרשמה לניוזלטר
💌

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

בשבת האחרונה חגגנו למעוז שלנו יום הולדת 5! זו לא היתה מסיבה רגילה, אפשר היה להבין כבר מההזמנה שהקונספט הוא קצת אחר ועם כל הכבוד לאנה ואלזה (ויש הרבה כבוד) הקונספט הוא לא פרוזן ולא יחידת החילוץ אלא יותר בכיוון של קיימות, שוק קח תן ואפס פסולת.
החלטנו יחד עם מעוז  לשחזר את המסיבה משנה שעברה שהיתה הצלחה גדולה וגם לשדרג אותה קצת יותר אפילו! 
אז מה היה לנו בעצם? פעילות לילדים, נשנושים בריאים, כלים רב פעמיים ועוגת תותים.
כאן אכתוב על הפעילויות ועל הארגון שלהן ליום ההולדת.
על האוכל וההגשה תוכלו לקרוא בכתבה על מסיבת יום הולדת – בריאות ואפס פסולת 🍍🎍.
לפעילות ביום ההולדת בחרנו שלושה מוקדי עניין לילדים: שוק קח תן, מתנפחים ופינות יצירה.

⭐️ שוק קח תן

הרעיון פשוט מאוד, כל אחד מביא מהבית מספר פריטים שהוא כבר לא צריך/רוצה, מסדרים את הפריטים על שולחנות/מתלים/קולבים לפי נושאים (ספרים, כלי מטבח, ביגוד ילדים, ביגוד מבוגרים) את הצעצועים והמשחקים רצוי לפזר על מחצלת במרכז וזאת אחלה תעסוקה לילדים במסיבה, הרי אין כמו משחקים של אחרים! כמובן שכולם כולל הילדים מוזמנים לקחת הביתה פריטים, להתחדש ולהינות מהחוויה! 
מי אמר שרק ילד היום הולדת יוצא עם מתנות?
שוק קח תן, מסיבות החלפה ורכישת מוצרים יד שניה הם הדרך הטובה ביותר להתחדש מצד אחד ולהיפטר מצד שני מבלי לפגוע בסביבה ותוך כדי שמירה וקידום של ערכי הקיימות.
חשיפה של הילדים לעולם הזה תגרום להם לקבל חוויה חיובית חדשה ואחרת לגבי הרגלי צריכה בעולם הזה ולגבי מחזוריות החפצים בחיים שלנו, לפעמים אנחנו נותנים, לפעמים אנחנו מקבלים, לפעמים מוצאים בדיוק את מה שחסר לנו ולפעמים פחות.

שוק קח תן יומולדת

⭐️ מתנפחים

אז מי שלא יודע אצלנו תמיד יש מתנפחים וזה לא רק בימי הולדת! עידן (בעלי) מתעסק בזה ולכן כל סיבה למסיבה היא סיבה להביא מתנפח! הילדים מאוד אוהבים ונהנים לקפוץ במתנפחים, הם מתרגשים כל פעם מחדש ואף פעם לא נמאס להם לקפוץ. לכן השכרת מתנפחים היא הדרך הקלה הזולה והפשוטה ביותר לשדרג כל מסיבת יום הולדת. המתנפחים להשכרה הם צבעוניים משמחים ומתאימים לכל הגילאים. 

מתנפחים יום הולדת

⭐️ פינות יצירה

אפשר להשקיע בפינות יצירה עם כיסאות ושולחנות אבל הפעם בחרתי שלא, פרסנו מחצלת גדולה ועליה הנחתי דפים גדולים (תוכניות בניה שקיבלתי ואחר כך יגיעו למיחזור הנייר) מסביב פיזרתי טושים וצבעים מכל מיני סוגים. בחרתי לא לקנות אביזרי יצירה נוספים במיוחד לאירוע מהסיבה הפשוטה שכל הורה יודע אבל לא ירצה להודות בזה. סופן של כל היצירות הנפלאות הללו כמעט תמיד בפח. שזה במשוואה פשוטה כסף = לפח. לכן גם אם תרצו להשקיע באביזרים פשוט תנסו להשתמש בחומרים בשימוש חוזר לדוגמא גלילי נייר, עיתונים ואריזות שיתאימו ליצירה, יחד עם דבק וצבעים זה לגמרי מספיק.

יצירה יום הולדת

הילדים כל כך נהנו מהפעילויות השונות, וגם ההורים השתתפו ונהנו מהשוק קח תן וכל אחד יצא עם שלל מהחוויה! כמובן שאת כל מה שנשאר ונשאר הרבה!! העברנו לתרומה לעמותה.
מזמינה אתכם להמשיך ולקרוא על האוכל, הנשנושים הבריאים והארגון ברוח האפס פסולת.
מוזמנים להמשיך ולקרוא בכתבה על מסיבת יום הולדת – בריאות ואפס פסולת 🍍🎍

רוצים להכניס את הילדים לעניינים?! בואו לקרוא עלקיימות וילדים 👦🏼🌍👧 השותפים שלי למסע

רוצים לקרוא עוד על אפס פסולת? מוזמנים לקרוא על צעדים ראשונים לאפס פסולת 🎍 – zero waste

עוד בקיימות..

תיק אפס פסולת

5 דברים שתמיד יש לי בתיק ????????

אז החלטתם להכניס קצת אפס פסולת לאורח החיים שלכם? אלופים!תוהים מאיפה כדאי להתחיל? אני תמיד בעד להתחיל מהיומיום ומהשגרה.בחרתי לתת לכם הצצה לתיק שלי ולפריטים

קרא עוד »

עוד בנושאים אחרים..

פודינג צ'יה

איך להכין פודינג צ’יה ????

זרעי צ’יה הם מקור עשיר ביותר לאומגה 3 ולחומצות שומן חיוניות, זרעי הצ’יה הקטנים והתמימים האלו מלאים בכל טוב! יש בהם סידן חלבון מגנזיום ויטמינים

קרא עוד »